מחיר טוען רבני

טוען רבני מחיר

כמה עולים שירותי טוען רבני עבור ייצוג בבית הדין הרבני 

טוען רבניטוען רבני הוא איש מקצוע המתמחה בהליכי דיונים ופסיקות בבית הדין הרבני. חשוב לדעת שבשונה מבית המשפט בו המייצג הבלעדי של הצדדים הבאים לדיון הוא עורך הדין, בבית הדין הרבני ניתנת זכות הדיבור הראשונית למתדיינים עצמם, ורק במקרה שהם מעוניינים בייצוג של איש מקצוע הם מעניקים לו את הזכות לדבר בשמם. כך שראשית, אין כל חובה לשכור את שירותיו של טוען רבני. מצד שני, בדיוק כמו בבית המשפט, בדרך כלל אדם מן השורה יהיה מעוניין באיש מקצוע שייצג אותו, מכיוון שההתמצאות במרחב החוקי של בית הדין וטקטיקות הניסוח כמו גם היכולות הוורבליות וכושר הדיבור הם קריטיות להצלחת המערכה. יש לזכור  את יתרונותיו של בעל מקצוע המנוסה בתחום כאשר בודקים את העניין של טוען רבני מחיר.  משרד טוענים רבניים אברמוב בושריאן מעניק שירותי ייצוג וליווי דיונים בבית הדין הרבני ומאחורי שנים של הצלחה גם בתיקים מורכבים מאד.

טוען רבני מחיר – כמה יעלה לי

ובכן, כמו בשוק עורכי הדין גם אצל טוען רבני מחיר המשתנה בהתאם לוותק, למוניטין ולהצלחה שברזומה של הטוען, ככל שהוא מקצועי יותר ומעניק הצלחה למרשיו גם בתיקים סבוכים, מחירו לרוב יהיה יותר יקר. טווח המחירים משתנה בין מספר אלפים חד ספרתי לדו ספרתי, וזה תלוי במורכבות התיק. זה לא תמיד, משום שיש גם טוענים המתמחרים את התיקים על פי המחירון הראשוני למרות שכבר מזמן עלה המוניטין והניסיון שלהם, אבל באופן כללי ככל ומדובר בתיק מורכב, כדאי לברר על טוען רבני מהראשונים בתחום, ולשקול לשכור את שירותיו למרות המחיר הגבוה יחסית שהוא מציע. בכל מקרה, אצל כל טוען רבני מחיר השירות תואם את מורכבות התיק באופן יחסי במחירון האישי של הטוען הרבני.

מה הופך תיק למורכב ומה מפיע על מחיר התיק

לכל טוען רבני מחיר מחירון המשתנה בהתאם לפרמטרים. הפרמטר הראשון למורכבות תיק בדיון בבית הדין הרבני היא מורכבות התביעה, ככל שמבקש השירות יהיה מסובך יותר בתיק וידרשו מאמצים חשיבתיים או וורבליים גדולים יותר כדי להוציאו על העליונה המחיר יעלה. ככל שנדרשים יותר דיונים בתיק, למשל בגלל ריבוי חילוקי דעות בין הצדדים מעבר לרגיל, או בגלל הליכים הלכתיים סבוכים הנדרשים לעיתים בתוך התהליך המשפטי, שוב גם כאן יעלה המחיר.

משרד טוען רבני אברמוב בושריאן

טוען רבני מחיר הוגןפנו עוד היום לאברמוב בושריאן משרד טוענים רבניים וקבלו את הצעת המחיר ההוגנת ביותר תמורת הליווי המקצועי רב הוותק של המשרד. משרד טוען רבני אברמוב בושריאן. מחיר הוגן הנקבע על פי השירות שהינכם צריכים. התקשרו 052-768-1633

תוכן עניינים

מאמרים נוספים מרחבי האתר

העתקת מקום מגורי הגרושה יחד עם ילדיה

במקרים רבים, לאחר שנקבעו זמני השהות של ההורים, רוצה הבן זוג המשמורן (בדרך כלל האם) להעתיק את מקום מגוריה ולעבור לעיר אחרת.
מה קובעת ההלכה אם ההורה המשמורן מעוניין להעביר את כתובתו לעיר אחרת, רחוקה יותר? האם היא יכולה לעבור עם הילדים ולהרחיק אותם מאביהם?
בסוף המאמר תוכלו ללחוץ על קישור למאמר המלא עם מבחר פסקי דין נבחרים.

קרא עוד »

עילת בגידה מצד האישה וההשלכות על קביעת הרבנים

בית הדין הרבני מתייחס בחומרה רבה לבגידה של אישה בבעלה. במקרה ויש הוכחה מוחלטת לבגידה של האישה, בני הזוג מחויבים להתגרש גם אם החליטו לסלוח זה לזו, והבעל לא צריך לשלם את דמי הכתובה. כאשר אחד מבני הזוג טוען לעילת בגידה, בתי הדין הרבניים מקפידים על בדיקה מעמיקה והוכחה חד משמעית לקיומה של בגידה. איך מוכחת בגידה ברבנות? האם הדין במקרה של אישה חילונית זהה למקרה של אישה דתית? הכל בכתבה הבאה.

קרא עוד »
×

שלום

צור קשר איתנו כאן או שלח מייל ל: office.toenrabani@gmail.com

× שלום ! כיצד נוכל לעזור לך?