הסכם גירושין ללא עורך דין

זוגות המעוניינים לגשת להסכם גירושין יודעים שעליהם להביא את הבקשה בפני בית הדין הרבני, ומתוך הבנה שהעניינים מתנהלים ממש כמו בית משפט אזרחי הם פעמים רבות פונים באופן מידי לעורך דין. זה אמנם נכון שיש צורך באיש מקצוע לניהול פרטי ההסכם, הדיונים המשותפים וההגשה בפני בית הדין, אולם חשוב מאד לדעת לפני שמתחילים את התהליך שעורך דין לא יוכל לספק לכם את כל מה שאתם זקוקים לו בבית הדין הרבני, אלא טוען רבני, כמו במשרד טוענים רבניים אברמוב- בושריאן, שעוסקים מזה שנים בעריכות רבות ומורכבות של הסכם גירושין ללא עורך דין וייצוגים בפני בית הדין הרבני ומאחוריהם ניסיון רב ומאות סיפורי הצלחה.

למה לחשוב על הסכם גירושין ללא עורך דין

זה בהחלט נשמע מוזר לאדם מן השורה, לגשת לדמות המוגדרת כאישיות רבנית, לפעמים חוששות נשים מן המהלך ובאופן כללי אנשים נרתעים מהרעיון, הרבה יותר הגיוני להם לגשת לעורך דין מקצועי, זהו איש מקצוע שהם מכירים מהחיים הרגילים. אולם חשוב מאד לדעת שטוען רבני הרבה יותר אהוד ומקובל בתוך בית הדין הרבני, ובמרבית המקרים הוא יוכל לנהל ולסיים את ההליך המבוקש באופן מהיר וקל פי כמה וכמה. יש סמכויות בבית הדין הרבני שעורך דין אינו יכול לקבל, ובאופן כללי במרבית המקרים יהיה מהיר יותר לבצע הסכם גירושין ללא עורך דין.

מהן המעלות של טוען רבני על פני עורך דין

טוען רבני עבר תוכנית לימודים ייחודית שנבנתה על ידי בית הדין הרבני, בשונה מעורך דין שלמד את הדין העברי בכלליות ואין לו את הפרטים והבקיאות המעמיקה בכל אלו. כך יוצא שהסכם גירושין ללא עורך דין באמצעות טוען רבני יהיה הרבה יותר קביל בפני ההרכבים של בית הדין הרבני, משום שהוא מכיר את הניואנסים שעלולים להיות מוקש ויודע לנסח את הבקשה בניסוח הנכון שיעביר אותה במהירות. יתר על כן, פעמים רבות במהלך ניסוח טיוטת ההסכם מתגלות בעיות, חילוקי דעות או מוקשים מבחינת המשפט העברי, ויש צורך בדמות שיש לה סמכויות רחבות לחוות דעת הלכתיות ועוד כדי לסיים את ההסכם ולאשרו, סמכויות אלו ניתנות על ידי בית הדין הרבני רק לטוענים רבניים.

ליווי הליך גירושין על ידי טוען רבני

 

טוען רבני להליך גירושיןמשרד טוענים רבניים אברמוב בושריאן מגיש את כל השירותים הקשורים בגירושין ללא עורך דין לזוגות המעוניינים בהליכים אלו. אנו מתמחים בליווי זוגות הנאלצים לעבור תהליך פרידה. מומלץ לעבור איתנו  – הליך גירושין על ידי טוען רבני: צרו קשר כאן באתר או בטלפון ונציגנו יחזרו אליכם עם כל המידע.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים מרחבי האתר

טוען רבני מחיר

כמה עולים שירותי טוען רבני עבור ייצוג בבית הדין הרבני טוען רבני הוא איש מקצוע המתמחה בהליכי דיונים ופסיקות בבית הדין הרבני. חשוב לדעת שבשונה

קרא עוד »

טוען רבני גירושין

בדרך כלל כל תיק בו נדרש ייצוג של טוען רבני גירושין כולל בתוכו סעיפים רבים העומדים לדיון. חשוב לדעת שלפני תחילת הליך גירושין מיד עם

קרא עוד »

שיעור גובה המזונות הראוי

מאמר מהפכני של הדיין אוריאל אליהו, קורא תיגר על הפסיקה המקובלת בבתי המשפט ובתי הדין על שיעור גובה המזונות הראוי, ומנסה לקבוע את דמי המזונות על סמך כלים פיננסיים וסטטיסטיים מקצועיים

קרא עוד »

עילת בגידה מצד האישה וההשלכות על קביעת הרבנים

בית הדין הרבני מתייחס בחומרה רבה לבגידה של אישה בבעלה. במקרה ויש הוכחה מוחלטת לבגידה של האישה, בני הזוג מחויבים להתגרש גם אם החליטו לסלוח זה לזו, והבעל לא צריך לשלם את דמי הכתובה. כאשר אחד מבני הזוג טוען לעילת בגידה, בתי הדין הרבניים מקפידים על בדיקה מעמיקה והוכחה חד משמעית לקיומה של בגידה. איך מוכחת בגידה ברבנות? האם הדין במקרה של אישה חילונית זהה למקרה של אישה דתית? הכל בכתבה הבאה.

קרא עוד »
×

שלום

צור קשר איתנו כאן או שלח מייל ל: office.toenrabani@gmail.com

× שלום ! כיצד נוכל לעזור לך?